donderdag, februari 15, 2007

Excellerator

Kia Ora!

Voor diegene die ongerust zouden zijn. Het feit dat ik de vluchturen online zette was gewoon omdat ik die nu toevallig bij de hand had. Niet omdat de heimwee ineens ondraaglijk groot was ofzo. Ik bedoel maar dat ik mij hier nog steeds perfect in mijn vel voel. Buitenlandse avonturen ... tzal iets zijn dat in de familie zit zeker? Tis meer het idee van als iemand het nu nog vraagt dat ik dan kan zeggen: "staat op mijn blog". Kwestie van het mezelf gemakkelijk te maken :-)

Vandaag was het alweer een spannende dag. Je weet het of je weet het niet, maar het plan was om hier ook een stage te gaan doen. Kwestie van de praktijkervaringen wat op te bouwen en mijn CV op te leuken. Ik had aan het einde van vorige week al te horen gekregen dat er waarschijnlijk een plaats vrij was op de marketing afdeling van Excellerator. Dit bedrijf is een deel van de Auckland University en werkt rond leadership in New Zealand. Ze doen hieromtrent onderzoek en ontwerpen programma's om bestaande leiders te verbeteren, toekomstige leiders te vormen en het geven van leiding te stimuleren. Een jong, maar dynamisch bedrijf die de input van een buitenlandse student wel zag zitten.

Deze morgen had ik daar dus een interview met de General Manager en een van zijn dichtste medewerksters om te zien of ik al dan niet geschikt was voor de job. Beide heel soepele en vriendelijke mensen die me eigenlijk van de eerste minuut erg sympathiek overkwamen en geen doom-gevoel uitstraalden. Na een gesprek van ongeveer een 45 minuutjes was de uitkomst dat ik maandag voor 3 weken mag beginnen. Woehoew dus :-) Alweer een nieuwe periode, met nieuwe uitdagingen. Omdat ik dus echt ga gaan werken, zal ik de komende 3 weken niet meer op EF verschijnen wat op zich wel jammer is, maar we will survive :-p

We zitten hier nog steeds in een zonovergoten periode en het zou leuk zijn als we dat idee even kunnen vasthouden tot het einde van het weekend. Maak er in ieder geval ook nog een prettig weekend van en dan horen jullie wel weer iets van mij begin volgende week. (niet dat voor mij het weekend vandaag al begint ofzo, maar tis weer Margarita's vanavond, dus kan maar beter in weekendstemming zijn :-p) Zonnige groetjes!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dus,Juan,als we het goed begrijpen is jouw vakantie momenteel voorbij en begin je maandag pas echt te werken. Alleszins een dikke proficiat met jouw benoeming en dat is weer een reden tot feesten.
Prettig WE en tot later!

Anoniem zei

Hopelijk heb je geen kater overgehouden aan je Margarita's uitje. Veel succes op maandag met de start van je stage, weer een kans om je horizonten te verruimen en het zal inderdaad mooi op je cv staan. GOOD LUCK !
groetjes en een prettig W.E.

Anoniem zei

Excellerator is de kers op de taart voor je CV en moet een dynamische katalysator zijn een boeiende toekomstige carrière!

Anoniem zei

Ben zojuist toegekomen huize Verdickt, we gaan een feestje bouwen ter gelegenheid van jouw verjaardag. We zullen het glas heffen op jouw 22 jaren, santé!!!
Veel succes bij de start van je stage...